Viatge a ARCOmadrid 2018

21 Febrer 2018
Fecha Final:
22 Febrer 2018

La Fundació MACBA va organitzar un viatge a ARCOmadrid 2018 el passat 21 i 22 de febrer. Un exclusiu programa que va incloure un esmorzar ofert per Audemars Piguet, una visita a la fira ARCO, fent un recorregut per les galeries més representatives d'entre les 211 que s'han presentat a aquesta edició.

Els nostres col·laboradors van assistir a una visita guiada de l'exposició William Kentridge, Basta y sobra al Museu Reina Sofia, a càrrec de la co-comissària Soledad Liaño i a l'exposició Visiones de la Tierra. El mundo planeado de la Sala Santander, que reuneix una selecció de 200 obres del col·leccionista brasiler Luís Paulo Montenegro, en la qual apareixen noms com Boetti, Calder, Lygia Clark, Lygia Papi, Carlos Cruz-Deu, Willem de Kooning, Lucio Fontana, Vik Muniz, Andy Warhol, Tunga o Alfredo Volpi.

Els nostres col·laboradors, van tenir a més,  l'ocasió de visitar dues col·leccions particulars i acudir a un sopar en un restaurant de la capital, que va comptar amb la participació d'Ainhoa Grandes, presidenta de la Fundació MACBA i Ferran Barenblit, director del MACBA.