Viatge a ARCOmadrid 2019

27 Febrer 2019
Fecha Final:
28 Febrer 2019

La Fundació MACBA va organitzar el 27 i 28 de febrer el viatge anual a la fira ARCOmadrid. En primer lloc, va incloure una visita guiada a la fira, que enguany ha celebrat la 38a edició amb la presència de 203 galeries i Perú com a país convidat. En acabar la visita Audemars Piguet va oferir un còctel als nostres col·laboradors.

El viatge també va comptar amb visites a diferents exposicions destacades de la capital, com París pese a todo. Artistas extranjeros 1944-1968 al Museo Reina Sofía, mostra comissariada per Serge Guilbaut, on vam contemplar l’obra dels artistes estrangers que van treballar a París després de la Segona Guerra Mundial. No habrá nunca una Puerta. Estás adentro a la Sala de Arte Santander ens va oferir un recorregut per l’art contemporani internacional a partir d’una selecció de peces de la col·lecció Teixeira de Freitas.

Finalment, vam visitar l’exposició Balthus al Museo Thyssen-Bornemisza, on vam poder contemplar les misterioses obres de l’artista polonès francès que beuen d’influències tan heterogènies com Piero della Francesca o Courbet. Per concloure el nostre viatge, vam visitar l’estudi de l’artista Glenda León, amb la presència de la mateixa artista, la presidenta de la Fundació Ainhoa Grandes i diverses personalitats del món del col·leccionisme.